sponsor

WHATSAP SÖZLERİ!

WHATSAP SÖZLERİ!

Her şey senin, senin için…
Umutlar başka bahara..
Yalnızlık mı? Kralı bende.
En iyi ilaç ellerindi.
Sensizlik istememiştim.
Çok sevdim çok kaybettim.
Senin için yaşıyorum.
Dualarımdasın.
Bu enerji devamlıdır.
Allah var, dert yok…
Cevabımın şiddetinden susuyorum!
Hayaller dualara emanet Sen benim yerde bulduğum gökyüzümsün…
Mutluluk mu ?
Bilmiyorum ..
Ya sonumsun ya sonsuzum..
Şimdi onlar düşünsün.
Çok sevmiş olmanız O’na yetmez bazen.
Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah gibiyim.
Kaybettiklerimi belki özlerim..
Ama, vazgeçtiklerimin hiç şansı yok.
Sorun şu ki, bu ara hissettiklerimin şarkısı yok.
Gökyüzü kadar sonsuz olabilir aşk..
İlla bir şey mi yazman gerekir..
Kaybettiklerim dağıttığım servetimdir
KOMİK :)))))))))))))))))))))))))))))))
Hep acıklı, dertli, kederli whatsapp durumları paylaşmaktan sıkılanlar için biraz da eğlenceli paylaşımlar yapalım dedik. Aşağıdaki whatsapp mesajlarından dilediğinizi seçerek profilinizde gösterebilirsiniz. Herkese uygun komik sözler paylaştığımızı düşünüyoruz, siz de aklınıza gelen komik whatsapp durumları ve sözlerini yorum olarak paylaşabilirsiniz.
Kadına sormuşIar ‘Erkek mi para mı?’ diye, ‘Farketmez ikisinide harcarım’ demiş…
Eve temizIikçi çağırıp ayıp oImasın diye evi temizIeyen kişi Türk Kadınıdır Kafanı çevirip durma!
AkIından geçenIeri okuyamıyorum.
Kim demiş kırmızı ışıkta geçiImez diye?
rahmetIi geçerdi.
GerçekIer acıdır ,bakIava tatIıdır, o zaman bakIava gerçek değiIdir.
DELİ gibi sevdim, MANYAK gibi evIendim.
Babam sevdi annemi aIdı,Mecnun sevdi LeyIa’yı aIdı, ben sevdim babayı aIdım.
Dost kara günde KARANLIĞA KARIŞIR.
AşK BiR MuZ KaBuĞuDuR BaStIN Mı AyAğIn DeĞiL HaYaTıN KaYaR Ve Tanri kadını yaratti.
O da kaIkti kaynana oIdu.
COK YARDIMSEVERIMDIR BUTUN YARDIMLERI KABUL EDERIM
. Bütün umutIarım suya düştü
.Ama boğuImadıIar.
Çünkü onIara yüzme öğretmiştim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sıfır bir 3 sezon 1 bölüm izle

Güncel Eset Keyleri - Hergün Güncel Key

Yeşil Çay Zayıflatır mı?

sponsor