sponsor

Oğuzhan Koç Şarkı Sözleri

Oğuzhan Koç – Küsme Aşka

Geçiyor Günler, Çabuk Geçiyor Yine Aklım Sende
Çırpındım Ne Çok Geç Artık Ayrılık Varmış Sende
Yumulmuş Gözlerimden Akıyor Yine Gözyaşlarım
Sende Bir Mavi Değil Amma Bende Ağları
Bir Gün Açsam Da Görsen Kalbim Senin Sevgilim
Belke Bir Gün Sende Sevsen Dünyalar Benim
Göreceksin Bir Gün Olsun Bunu Bilsem Gerçek Aşkı Sevgilim
Bulduğunda Ne Oldu Sanki Ayrılık Vakti
Aaah Aç Karına Zamansız Üşüyorum
Aaah Bir Başıma Çaresiz Gidiyorum Bile Bile
Bir Gün Açsam Da Görsen Kalbim Senin Sevgilim
Belke Bir Gün Sende Sevsen Dünyalar Benim

Oğuzhan Koç – Yapamam

Canımı al seni alma benden
Beni de çal vazgeçtim kendimden
Sevabın kalmasın bana, günahın benim boynuma
Al ahını vazgeçtim senden
Canımı al seni alma benden
Beni de çal vazgeçtim kendimden
Sevabın kalmasın bana, günahın benim boynuma
Al ahını vazgeçtim senden
Al canımı deme bana
Sar beni son bir kez daha
Güler miydin bakar mıydın gözlerimden kaçar mıydın
Yine seni sevsem de kin tutar mıydın
Gider miydin kalır mıydın severmiydin bakar mıydın
Senden vazgeçmesem de hep susarmıydın
Bir buse yetmez derken, ben senden oldum
Al ahını yeter, yeter kederlere boğuldum
Bin derde kurban oldum ben bilmesen de
Geçse de ah etmem edemem aldım ahını
Güler miydin bakar mıydın gözlerimden kaçar mıydın
Yine seni sevsem de kin tutar mıydın
Gider miydin kalır mıydın severmiydin bakar mıydın
Senden vazgeçmesem de hep susarmıydın

Oğuzhan Koç Bağcılara Esir Olduk Yine Gaz Bitti


Oğuzhan Koç Bağcılara Esir Olduk Yine Gaz Bitti Sözleri
Yine Gaz Bitti, Biz Göremeden E5’i
Bağcılarda Esir Olduk
Paramız Bitti
Biz Göremeden Taksimi
Kızlara Rezil Olduk
Duran Olmadı Yine
İten Olmadı Bizi En Yakındakı Benzinliğe
Yine Olmadı Bu Gece Ki Inanmadım
Bu Külüstürle Sempten Çıkabileceğime…
Zor Durumda Kaldık Yetiş Be Kanka
On Liralık Gaz Aldık Taksim Yolunda Kaldık
Kızlar Yanımda Ben Geldim Metrobüsle
Biz İyiz Böyle Dörde Tek Olduk
Biz De Bağcılarda Köstebek Olduk

Oğuzhan Koç Bulutlara Esir Olduk

Oğuzhan Koç Bulutlara Esir Olduk Sözleri
Yine yaz bitti
Biz göremeden güneşi
Bulutlara Esir Olduk
Kararıp gitti, yıllarım bilemeden
Neşeyi Büyük sandıklara koyduk
Gelen olmadı yerine
Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye
Aaaaaahh inen olmadı daha derine
Ki ben yormadım ben bu rüyayı
Bir gün gidebileceğine
Yokluğunda yine yüz çevirdim aşka
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Sonbaharın sonunda bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu
Rüzgarı vurunca derbeder oldum
Yokluğunda yine yüz çevirdim aşka
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Sonbaharın sonunda bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu
Rüzgarı vurunca derbeder oldum

Oğuzhan Koç Berhudar Olmak Zor

Oğuzhan Koç Berhudar Olmak Zor Sözleri
Kimi der ki hayat bana bir gün gülmedi
Biri der ki bayat bu lafa bicimic hadi…
Kilitli kaldım şu hayatta
Bir anahtar olmalıdır şuralarda
Bilen yetişsin bi tezelden
Ben hariç herkes mutlu ezelden
Gördüm berhudar olmak
Zor vazgeçtim hayattan şansım yok
Sövdüm hepsinin ucunu bucağını
Bir korkum yok ama borcum çok.
Bir kız sevdim girdim havaya
Kız beni almadı düğünde halaya…
Of of, berhudar olmak çok zor..
Var mı berhudar olmak isteyen ?
Bu hayatta mutlu olacaksan,
Ya gelirin iyi olacak
Ya da giderin Bende ikisi de yok

Oğuzhan Koç Tik Tak (3 Adam – Günümüz Ozanları)

Oğuzhan Koç Tik Tak (3 Adam – Günümüz Ozanları) Sözleri
Çok sıkıldım her şeyden
Hiç zevk almaz oldum
Koştur koştur yoruldum
Hep aşklardan vuruldum
Çok sıkıldım her şeyden
Hiç zevk almaz oldum
Koştur koştur yoruldum
Hep aşklardan Kovuldum
Küt küt tık tık atıyor kalbim
Koşuyor hızlı hızlı
Senin için deli gibi
Tik Tak Tik Tak
Uslanmıyor bir türlü
Küt küt tık tık atıyor kalbim
Koşuyor hızlı hızlı
Senin için deli gibi
Tik Tak Tik Tak
Uslanmıyor bir türlü
Hiç alışmasam böyle Sadece dans etsem
Gezsem tozsam eğlensem dostlar bir de sen olsan yeter
Küt küt Tık tık Atıyor kalbim
Koşuyor hızlı hızlı Senin için deli gibi
Tik Tak Tik Tak
Küt küt tık tık atıyor kalbim
Koşuyor hızlı hızlı senin için deli gibi
Tik Tak Tik Tak Uslanmıyor bir türlü Küt küt Tık tık…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sıfır bir 3 sezon 1 bölüm izle

Güncel Eset Keyleri - Hergün Güncel Key

Yeşil Çay Zayıflatır mı?

sponsor